Saturday, 19 February 2011

Bermulanya kerinduan air mani

Kami suami isteri dah 18thn hidup bersama " Ina" isteri ku yg jelita Sexy n menawan bagi ku adalah segalanya. Kepuasan dia dlm segala segi adalah kepuasan ku. Dari kecil lagi aku telah biasa dgn alat kemaluam laki serta perempuan. Ibu ku kawin muda dan setelah melahirkan saya dia bercerai dgn ayah ku, sampai umur saya 8thn baru beliau kawin semula. Masih kekal dlm ingatan aku ialah permainan yg kerap ibu ku akan ajak aku bermain iaitu cari permata yg ibuku akan sembunyi di atas badan nya lebih lagi dlm burit beliau,
pada masa itu aku tak terrasa apa2 cuma geli bila air stim ibuku mengalir dr buritnya, di kan masukkan batu belian dalam buritnya dimana aku kena masukkan tangan aku sedalamnya utk mendapatkannya, bila dapat saja ibuku akan kemutkan ruang buritnya supaya tangan aku tak bole keluar dgn senangnya dan pd masa ini lah ibu akan melepaskan gian nya kerna saya akan mengerakan tangan aku lebih banyak, dan pada masa ini juga air mani dia akan keluar lebih bnyk, lama kelamaan aku jd lebih kasar dimana ibu pula ajak aku utk hayun tangan umpama roda keretapi, dia juga akan galakkan aku utk masukkan tgn yg kedua aku. secara tak langsung ibu telah menggunakan tgn aku utk mengongkek.
Setiap malam aku kan tunggu utk main cari belian, ibu akan siapkan lotion yg aku kan sapu pada tgn, sebaik dia baring aku akan dgn perlahan angkat kain dia dan mula kan ramas bibir buritnya bila da basah aku akan masukkan tgn aku dlm burit ibu dan tekan sampai dalam hingga aku rasa rahimnya. mahu pun aku tak reti pasal sek tp ada perasaan stim pd diri aku juga. kote kecil aku kan keras.

Pada 1hari ibu pulang lewat dan aku pula tak tidur masa itu, jd mcm biasa lepas dia baring aku pun dgn perlahan pegang buritnya lalu aku masukkan tgn aku dalamnya, terrasa lain pasal dalam ruang burit ibu terdapat bnyk air inilah pemenuan air mani jantan yg pertama bagi ku. ibu telah keluar kongkek dgn jantan.

No comments:

Post a Comment