Sunday, 20 February 2011

Ibu ku Hamba Seks Ku

8thn umur ku dimana aku kehilangan Ibu yg telah kawin dgn jantan lain, Perangai Ibu telah berubah sama sekali dia cuba sedaya utk ikut cara kehidupan laki dia yg baru sehingga dia sangup abaikan diri ku. Apa jua yg saya lakukan semuanya tak kena, dlm diri ku mula terpendam benci dan geram terhadap ibu yg telah berubah akan perangai dan juga cara kehidupan. Beliau sudah tak anggap aku sebagai anak lalu dia pesan utk tidak panggil beliau sebagai emak, panggil saja makcik.
Dari saat itu aku mulanya rasa sedih tetapi ia berubah menjadi satu kemarahaan yg amat sekali, ingin aku melukakan nya tp tak tahu dr segi apa.
Masa berlalu aku dibesarkan oleh atuk perempuan ku yg telah memberikan kasih sayang serta apa saja yg aku inginkan mulalah zaman kegemilangan aku. Hidup senang semua nya bole dapat dgn sekelip mata mahu pun apa jua. Pd waktu ini Ibu pula duduk berasingan dgn kami dan akan berjumpa pun dlm setahun sekali dua.
Aku terkenang sewaktu kecil ibu pernah membenarkan aku main dgn burit serta buah dada nya. Keadaan ini akan terjadi dgn mengejut dan aku akan stim gila2, pernah 1kali aku main dgn kote aku teringat pd ibu lalu keluar air mani sebnyk 5kali, fikiran aku akan melayang dgn mengingatkan mcm2 aktiviti seks yg aku ingin lakukan bersama ibu ku. Lagi dgn rasa geram yg dia telah buangkan diri aku dr hidupnya.
Diri aku sentiasa akan memikirkan seks saja, pernah aku cuba buat mcm mana dgn ibu ku pd atuk tp atuk marah laku berkata "anak aku iaitu ibu kau adalah perempuan gian dari zaman persekolahan dia bkn tahu jaga maruah apa yang dia mahu batang kote sentiasa kena ada dlm burit dia, kau jgn cuba mengatal dgn atuk, dgn emak kau atuk yakin kau bole kongkek dia".
Selepas dgr kata2 atuk baru aku dapat idea iaitu aku nak meniduri ibu ku yg pd masa itu sexy sempol juga, buah dadanya yg saiz brsar dan lembut dipegang membuatkan aku gian nak mengongkek burit dr mana aku dilahirkan.

Masa berlalu aku sampai umur belasan thn (Tingkatan 3) dan peluang aku bersama ibuku kembali, ini disebabkan oleh laki dia yg dihantar utk belajar membaiki lift dijepun. Aku cukup suka dgn perkembangan ini sebab ibu aku dtg tinggal bersama aku dan atuk selama 3bln.
Lepas laki dia bertolak Ibu mcm sedih sunyi, aku cuba buatkan dia supaya dia ceria tetapi tak juga, kami jarang bercakap dan hubungan tak rapat, aku sendiri akan terasa kekok bila berdepan dgn ibu.
2minggu berlalu aku pula akan masuk dlm bilik ibu dan kan ambil bau seluar dalam dia yg belum dibasuh, aku kan merancap dan lepaskan air mani pd panties dia, ada sekali aku lupa nak cuci balik dan dia dpat tahu apa yg aku telah lakukan, dia panggil aku lalu dimarahi dgn begitu serious dan bila aku ambil tak peduli ibu telah memukul ku dgn kuat sampai gigi ku patah.
Api benci dan geram membakar kembali dan aku mula aturkan cara aku nak kenakan dia, caranya ialah dgn merogol ibu ku yg aku selama ini idamkan.
Pelan aku ikut dgn tibanya perayaan deepavali, masa itu kerap kami akan minum arak, mahu pun ibu bkn kaki minum tp atuk akan buat kek whiskey itu target aku.
Aku injek masuk whiskey lagi bnyk dlm kek2 pastu aku buat2 mkn gigit sikit dan memberikan pd ibu, dia pun mula mkn 1 aku bagi lagi dia pun mkn gi, jd bila da mula mkn kepala pun akan merasa bedegung n ia umpama minum arak akan stim. Ibu da stim dgn cara dia cakap meleret, waktu tu jam pkl 7ptg Ibu masuk dlm bilik utk mandi, masalah aku adalah atuk dia ada dkt ruang legar bersama kwn dia, semua yg lain da keluar dan ada yg balik, aku masuk dulu dlm bilik dan bersembunyi di dlm almari, ibu masuk kunci pintu dan dia baring terus atas katil. Dia kangkang dan mula membetulkan panties dia, aku mahu pun ingin berani dan ikut nafsu tp masa tu mai takut juga apa akan berlaku selepas aku buat apa yg aku inginkan iaitu megongkek ibu aku. Aku terikut nafsu yg lebih kuat dr pd apa yg lain, Aku keluar dr almari dan dgn perlahan duduk dkt dimana ibu dok baring.
Ibu jerit dan aku terkejut lalu jerkam dan dgn sari yg dipakai tu aku tutup mulut dan hidung dia, lagi sekali dia jerit dan atuk pun tegur dr luar dimana aku telah menyahut balik dgn takde apa.
Ibu cuba meronta dan  cuba menjerit sekali lagi dimana aku telah tumbuk dia dgn kuat pada buah dada dia dan dia terus sakit sampai tak bersuara dan sesak nafas, aku dgn cepat dapat masukkan tgn aku dlm burit dia, dia cuba meronta lagi tp aku dah mula meramas dan kongkek burit dia dgn tgn aku,aku fuck dia dgn ganas pakai tgn aku, dia terkejut, aku cakap pd dia lalu berkata" ibu milik aku pasal apa ibu bertukar perangai, Burit ibu mula berair aku isap tetek dia aku dgn cepat berkalih kedudukan burit ibu depan dan dky mulut aku, aku mula jilat dan sedut air mazi ibu, dia dgn mahu tak mahu telah masukkan kote aku lalu dia isap btg aku, tak berapa minit aku pancut air mani dlm mulut ibu, dia telan aku keras balik, entah berapa kali aku pancut saja.
Ibu mula relax dan telah melayan stim, aku buat mcm2 dgn kedua tgn aku dlm burit dia mcm mana waktu kecil dulu.

4 comments:

  1. Best nye ko kikek burit mak ko tu

    ReplyDelete
  2. Best nye ko kokek burit mak ko tu

    ReplyDelete
  3. bunyi n gaya bahasanya ni mesti keling ni

    ReplyDelete
  4. Saya ada jual Pussy n Penis Palsu.
    Alat nie 100% selamat,
    Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,


    kalau berminat boleh text Saya..
    Hp 011-21100018 (Wechat id:pussypalsu00 /whatsapp,)
    Email uzumakitakuma@yahoo.com
    Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
    COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL
    (Tempat simpanan stock & untuk product tertentu sahaja)

    untuk maklumat lanjut layari
    http://pussypalsu00.blogspot.com/

    ReplyDelete